Επεισόδιο αγορων 6






Ήταν εκείνη η περίοδος, που είχα βάλει κάτω τα

πράγματα και από δω το είχα, από κει το είχα, θα

άνοιγα μαγαζί…

Μαγαζί εξειδικευμένο, όχι παίξε γέλασε.

Σίγουρη επιτυχία…

Σίγουρη;;;

Συνέχεια ρε παιδί μου μέσα στην αισιοδοξία από τη

μία και στους φόβους από την άλλη… άσε δε το

πελάγωμα.

Πω πω…

Αλλού πατούσα, αλλού ήμουνα.

Είχα, λοιπόν βγει με το φίλο μου το Μάριο για καφέ.

Φίλος ο Μάριος από τις μέρες ραδιοφώνου (γεια σου ρε

Μάριε)

και του έλεγα τις σκέψεις μου...

Η ζωή είναι πολύ περίεργη.

Κι ο κόσμος μικρός (η Αθήνα είναι μέρος αυτού του

κόσμου, άρα μικρότερη).

Ήμασταν λοιπόν στη Φωκίωνος Νέγρη .

Όταν του είπα ότι το μαγαζί που θέλω να ανοίξω, θα

πουλάει κεριά και τα τοιαύτα, του σηκώθηκαν οι

τρίχες κάγκελο (όσες έχει τέλος πάντων.

Μη βαράς ρε φίλε, οκ… είσαι δασύτριχος).

- Νατάσσα… μου λέει.

- Νατάσσα;;; ρωτάω.

Και πριν το καταλάβω, έχει βγάλει το κινητό του,

ταυτόχρονα στρίβει και το τσιγαράκι του (εγώ κρατάω

ακόμη).



Και μέχρι ρε παιδιά να το καπνίσει… τσουπ, να σου η

Νατάσσααααα…..

Ααααα, έκανα (από μέσα μου βέβαια. Μη γίνουμε και

ρεζίλι).

Μην τα πολυλογώ.


Θεϊκή ύπαρξη η Νατάσσα…

Θεϊκές και οι κουβέντες της.

- φίλε Απόστολε, μού είπε. Έχεις ένα βασικό

πρόβλημα...

. Από αυτά που είπες, καταλαβαίνω πως δε μπορείς

να βάλεις σωστούς στόχους στη ζωή σου (πες τα

χρυσόστομη). Να ξέρεις λοιπόν, ότι για να βάλεις και

να πετύχεις τους στόχους σου, πρέπει να ακολουθείς 3

βασικούς κανόνες.

. Ο στόχος σου να εξαρτάται όσο είναι δυνατόν από

εσένα, να είναι όσο γίνεται βραχυπρόθεσμος και να

είναι εφικτός… Κάντο… και θα με θυμηθείς!

Και το κανα.

Περιττό να σας πω ότι από εκείνη τη μέρα, μέχρι και

σήμερα, ότι μα ότι και να πρέπει να κάνω, έχω στο

μυαλό μου τα λόγια της Νατάσσας.


Η οποία παρεμπιπτόντως, φτιάχνει κεριά (για αυτόν το

λόγο τη φώναξε τότε ο Μάριος, για να μου μιλήσει),

και έχουμε γίνει τέλειοι συνεργάτες (όχι θα την

άφηνα)……






.

19 σχόλια:

λολιτα είπε...

καλο ειναι να βρισκεις ανθρωπυς που εμπιστευεσαι και να μοραζεσαι μαζι τους τα ονειρα σου και τις φιλοδοξιες σου...

Γωγώ Πακτίτη είπε...

με σωστές συμβουλές,
κάνουμε και σωστές κινήσεις...

εύχομαι όλα να πάνε καλά...:)

καλή Μ.βδομάδα...:)

Mar Mak είπε...

Ρε συ Παν-Ο στο κεφαλι μου εισαι ???
:D:D:D:D:D:D

Υγ. Δεν εχω αξιωθει ακομα να το φτιαξω αλλα που θα μου παει !

faraona είπε...

Μπραβο στην Νατασσα.Να αγιασει το στομα της.
Μπραβο και σε σενα που την ακουσες.
Μακαρι ναμαστε ολοι ετσι ανοιχτοι στο φως που μπορει ναχουν τα λογια τω φιλων η των γνωστων μας.
Καλη Μεγαλοβδομαδα φιλε μου

dyosmaraki είπε...

Οσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος λένε....Η γνωριμία μιας στιγμής που μπορεί να εξελιχθεί σε συνεργασία μιας ζωής ή τέλος πάντων σε μια καλή συνεργασία.

Τελικά δηλαδή φτιάχνεις κεράκια????

Καλό βράδυ

dyosmaraki είπε...

A! Ξέχασα!

Καμιά φορά μπορεί ο στόχος που θέτεις να νομίζεις πως είναι τρελλός και μη εφικτός.

Ποτέ δεν ξέρεις....αρκεί να πιστέψεις πολύ σε αυτόν τον στόχο, ίσως πετύχεις....

Skouliki είπε...

καλο πασχα ευχομαι

panoptis είπε...

λολιτα...

ναι. το εύχομαι σε όλους αυτό που λες.
και σε σένα και σε μένα και σε όλους. βασικό και σπουδαίο.

panoptis είπε...

γωγω...

...όλα καλά θα πάνε.
θα περάσει η κακοκαιρία και θα βγει ξανά οπ ήλιος.ναι!

καλη ανάσταση και ανάταση :)

panoptis είπε...

LoRy...

...βλέπω βλέπω...
περιμένω να βάλεις στόχους!)

panoptis είπε...

Faraona...

...1 ώρα και 12 λεπτά ακόμα......................................................................................................................................

panoptis είπε...

dyosmaraki...

...μου έχει συμβεί αυτό, αλλά υπό άλλες συνθήκες...

όχι καλέ, δεν ασχολούμε με κεριά.
τα επεισόδια αγορών είναι φανταστικές ιστοριούλες για να πειράξω κάποιους γνωστούς μου.
με την καλή την έννοια, ε.

καλή μ.βδομάδα, καλό ταξίδι :)))))

panoptis είπε...

σκουλίκι...

καλήγ ανάσταση ρε σύ...
τι απίστευτα σκίτσα ανέβασες!!!!!!!!
στο λέω κι από εδώ, γιατί μου έμειναν :))

Pastaflora είπε...

Νομίζω ότι τα σοφά που σου είπε η Νατάσσα θα τα κεντήσω σε μαξιλαράκι και θα το βάλω στο σαλόνι για να μην ξεχνιέμαι

Despoina Chatzipavlidou είπε...

καλέ μου πανόπτη τύλιξέ μου μια λαμπάδα, κι έρχομαι...:P

dyosmaraki είπε...

Κρρρρρίιιιιμααααα που δεν φτιάχνεις κεράκια....
Και έκανα μια χαρά, με το που σου έγραψα το σχόλιο η ΔΕΗ αποφάσισε να μας κόψει το ρεύμα για μια ώρα.....
Και σκεφτόμουν...έχω ένα φιλαράκι που θα με προμηθεύσει κεράκια κάθε φορά που η ΔΕΗ έχει ....τις "μαύρες" της!!!!

Καλό απόγευμα

panoptis είπε...

desapoin3ison4...

...επιτέλους πελάτης.
έτοιμη η λαμπάδα σας αγαπητή.


(κάναμε σεφτέ)

panoptis είπε...

dyosmaraki μου...

...μέρος τής ιστορίας, είναι αληθινό, όπως σού είπα...
οπότε, δεν ξέρεις...κάτι μπορεί να γίνεται :)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Εγω πάντως αν και ξέρω το αντικείμενο της δουλειάς σου πίστεψα πως άνοιξες μαγαζί με κεριά
Γνώριζα ότι τρέχεις και τσίμπησα

τσίου!!!

ΥΓ.σωστή η Νατάσσααααααα