επεισόδιο αγορών 4




Εντάξει! Ωραία και εντυπωσιακά τα εμπορικά υπερκαταστήματα…
Εντάξει! Βρίσκεις ό,τι θες.
Τα ποδαράκια μου, όμως, ποιος τα σκέφτεται;;;
Γιατί δε με ενημέρωσε κανείς ότι εσείς οι γυναίκες είστε παλαβές με τα ψώνια;;;

Μου τηλεφωνεί λοιπόν, η φίλη μου η Ερασμία (γεια σου ρε Ερασμία),
για να της κάνω παρέα λέει στο σούπερ κατάστημα που θα βρει σίγουρα εκείνα τα ρούχα μωρέ που θέλει…Ε…και να πιούμε κι εκείνο το καφέ που λέμε τόσο καιρό.

Ε…και πάμε. 11, βρεθήκαμε…

…Στις 2!!! άρχισε να ρωτάει η Ερασμία, καλέ πότε κλείνεται, κι εγώ έχω βρεθεί
να πιάνω κουβέντα με τις πατούσες μου και να προσπαθώ να βρω λόγια για να τους ζητήσω συγνώμη…
…Σε λίγο μπήκε στη κουβέντα και η μέση μου! Ε ρε διασκέδαση…

Έτσι όπως πήγαινε θα τα έλεγα με όλο μου το πονεμένο σώμα, αλλά για καφέ με την Ερασμία, δε θα πήγαινα…
Και το λέω, γιατί, τελικά όντως, δεν πήγα! Κάπου στον 6ο όροφο, της είπα ότι ‘’Ερασμία μου εγώ δεν τραβάω άλλο. Θα τα πούμε’’. Και η Ερασμία, το δέχτηκε χωρίς αντίρρηση καμία…(είχε άλλα τώρα να σκεφτεί)…

…Περιμένω τη στιγμή που θα ενδώσει η φίλη μου η Ερασμία και έρθει σε κανένα πάρτυ μου… Ρε, όλα της τα αγαπημένα θα παίξω για να μάθει τι πάει να πει κουβέντα με τα πόδια σου.






20 σχόλια:

Roadartist είπε...

πο πο αγανάκτιση διακρίνω :) καληνύχτα!!

Despoina Chatzipavlidou είπε...

ο εκδικητής dj

subir είπε...

γιατί κάνεις extreme sports?εμ?γιατί?

Mar Mak είπε...

Σιχαινομαι αυτα τα πολυ μεγαλα τυπου τα-εχουν-ολα-και-χανεσαι-μεσα ! Ασε που εγω μπαινω βλεπω παιρνω φευγω και τερμα ! Βαριεμαι τα ψωνια με τις ωρες . Προτιμω να γυρνοβολαω και να ψαχνω ... Ασε που σε τετοια μερη που ειναι πολλες γυναικες μαζεμενες μπορεις να κανεις μονο δυο πραγματα . Ή να λαλησεις ή να τις ξεμαλλιασεις !

Mονο στα αρωματα σπαταλαω πολυ ωρα , το ομολογω !

Μ.

panoptis είπε...

roadartist

αν ήταν αληθινή η ιστορία, πράγματι θα αγανακτούσα.

καλησπέρα.

panoptis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
panoptis είπε...

desapoin3ison4

dj χωρίς πάρτυ;!!
πρέπει κάτι να οργανώσω μου φαίνεται...

μ;;

μπορεί να έρθει και η Ερασμία.

panoptis είπε...

subir

εγώ φταίω που πήρα μέρος στα αθλήματα γυναικών.
επταθλον γυναικών...
(επταόροφο κατάστημα στην αθήνα)

panoptis είπε...

LoRy

ωραία τα αρώματα...
όταν δεν υπερβάλεις, αναστατώνεις!
όταν υπερβάλεις, τα θαλασσώνεις!
;)

Mar Mak είπε...

Τοσο διακριτικα ωστε να μην σπανε μυτη, τοσο αισθησιακα ωστε να τα θυμασαι , τοσο ιδιαιτερα ετσι ωστε να ψαχνεις τη μυρωδια που φευγαλεα περασε απο κοντα σου ;)

M.

Black Diamond είπε...

Περιμένω πρόσκληση για αυτό το Party...

Tην καλησπέρα μου.

panoptis είπε...

welcome, Black Diamond

να σαι σίγουρη...

miamiam! είπε...

Είναι σπαστικό όταν σε κουβαλάνε ταυτόχρονα με τις σακούλες!!! γιαυτό ΠΑΣ ΜΟΟΟΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ Κ ΟΧΙ ΓΙΑ SHOPPING-ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ!!!!xxxm

Sally Finkenstein είπε...

Mεγάλη σπατάλη χρόνου τα ΥΠΕΡεμπορικά. Νομίζεις πως τα βρίσκεις και όλα συγκεντρωμένα...
Βαριέμαι.
Προτιμώ να βλέπω κάτι τυχαία στη βιτρίνα, και να το αγοράζω.

Είσαι καλός φίλος πάντως.
Αλλά σου είχαν τάξει και καφέ! ;)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Στο πάρτι, βάλε τρύπες,ψόφιους κοριούς κτλ ... για να μάθει!!!

ΧΕΧΕ

panoptis είπε...

miamiam!

αργά το κατάλαβα....

panoptis είπε...

Sally Finkenstein

καλός φίλος θέλω να πιστεύω ότι είμαι.
ναι, καλό είναι να υποστηρίζουμε μικρότερα μαγαζιά..καλλίτερα να γεμίζουν οι μικρές τσέπες από τις μεγάλες!)

panoptis είπε...

κότσιφα

δηστυχώς δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα.
είναι παραγωγός στο ραδιόφωνο η ερασμία και απαιτεί πολύ δουλειά η μουσική της τέρψη...
θα γίνει όμως, πού θα πάει!

3 parties a day είπε...

Πω πω... Σε καταλαβαίνω. Δεν τα αντέχω με τίποτα τα εμπορικά κέντρα. Αυτή η γιαγαντιαία κλίμακα, τόσο έξω από τα ανθρώπινα μέτρα, μου προκαλέι κατάθλιψη.

panoptis είπε...

3 parties a day...

...κι εγώ σπάνια πάω.
δώρα τελευταίας στιγμής, ή με σέρνουν άλλοι.


διάβασε και τα άλλα επεισόδια...
σε ένα γράφω για τη φίλη μου την
άννα.σε όλα παραποιώ την αληθινή ιδιότητα, πραγματικών προσώπων, γνωστών φυσικά, που το όνομά τους το ακούω έντονα αυτές τις μέρες :)