EΠΕΙΣΟΔΙΟ ΑΓΟΡΩΝ 5





Μου φάνηκε περίεργο που άκουσα τόσο νευριασμένη τη

Δέσποινα εκείνο το πρωί. Μία τόσο ήρεμη, κατά γενική

ομολογία γυναίκα, είναι σπάνιο να την ακούς να ανεβάζει

τόνους, γι’ αυτό και …έδωσα προσοχή!Χάλαγε τον κόσμο

γιατί ήταν απαράδεκτο λέει να βρίσκει μία μόλις εβδομάδα

μετά την αγορά της πανέμορφης ομπρέλας της, μάρκας

τάδε τιμής δείνα, ή μάλλον υψηλής, υψηλοτάτης τιμής δείνα,

την ίδια ακριβώς ομπρέλα,

σε πάγκο της λαϊκής αγοράς

στη γειτονιά της, στην εξευτελιστική χαμηλή τιμή των

τόσων ευρώ!


Όπως κάθε παθημένος, θυμήθηκα και τη δική μου

παρόμοια ιστοριούλα, που μου συνέβη πολλά χρόνια

πριν…

…της οποίας ιστοριούλας δεν είναι η στιγμή της βέβαια

(τώρα ασχολούμαστε με την ομπρέλα),

αλλά σας υπόσχομαι πως θα σας την πω με την πρώτη

ευκαιρία αναλυτικά-αναλυτικά…


Συζήτησα μαζί με τη Δέσποινα λίγη ώρα περί έρευνας

αγοράς,

παζαριού, εμπιστοσύνης για το κατάστημα που

αποφασίζουμε να γίνουμε πελάτες,

υποχρέωση στο να κάνουμε παράπονα για ό,τι πέφτει στην

αντίληψή μας, κοινοποίηση σε όλους τους γνωστούς μας

για να μάθει(!!!) αυτός που το έκανε,

κτλ κτλ κτλ.


Στο τέλος, για να ηρεμήσω και να καλοπιάσω λιγάκι τη

Δέσποινα τής πρότεινα να πάει να αγοράσει μία ομπρέλα,

ακόμη, από τη λαϊκή αγορά αυτή τη φορά, ώστε η αρχική

τιμή να πέσει…(πωλητής άνθρωπος όπως σας έχω πει,

ε…μου κόβει για τέτοια…)

Εμπορική πρόταση…εμπορικό μυαλό η Δέσποινα,

χαμογέλασε κάπως ανακουφισμένη, και συνέχισε την

ημέρα της…









.

10 σχόλια:

Despoina Chatzipavlidou είπε...

Σίγουρα δεν εννοείς εμένα !
φορώ κράνος
βρέξει χιονίσει
αν και...
ήρεμη ; ναι είμαι ! :-/

Black Diamond είπε...

Kαλησπέρα.

Και εγώ θα τσαντιζόμουν αλλά δεν θα το έκανα και τόσο μεγάλο θέμα πια.

Φιλιά

aerostatik είπε...

μ΄αρέσει όταν ψιχαλίζει, που εμφανίζονται διάφοροι μικροπωλητές, και πουλάνε ομπρέλλες, συνήθως μιας χρήσεως γιατί μετά χαλάνε...
παζάρεψα μαζί τους μια φορά, ηβροχή έκοψε και την πήρα πολύ φτηνά...

Γωγώ Πακτίτη είπε...

είναι κι αυτά από τα όμορφα του χωριού μας...:)

καλησπέρα και καλή βδομάδα..:)

panoptis είπε...

desapoin3ison4...

...όλοι χρειάζοντε μία ομπρέλα.
καλό το κράνος αλλά πρέπει να παίρνει το κεφάλι που και που λίγο αέρα...

:)

panoptis είπε...

Black Diamond ...

...καλώς όρισες στα επεισόδια αγορών... εδώ όλα είναι υπερβολικά επίτηδες...τίποτε το αληθινό στην αγορά!)

panoptis είπε...

αερόστατο...

... τυχερός, αν και οι αγορές του δρόμου, καταλήγουν γρήγορα στους κάδους στην άκρη του δρόμου...

το παζάρι πάντως γενικά πρέπει να επιδιώκεται...
καλό είναι ό,τι κερδίσουμε :)

panoptis είπε...

γωγώ...

...χαίρομαι για τον ορισμό σου.
έχω την ίδια αίσθηση για το χωριό μας.

καλή εβδομάδα και σε σένα. :)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Εμπορικώς παρηγορητής

Εύγε πανόπτη εκτός απο καναρίνια βοηθάς και ανθρώπους.

τσίου!!!

panoptis είπε...

κότσιφα...

...καλλίτερα τελικά να βοηθώ μόνο καναρίνια, και χωρίς τύψεις και ενδιασμούς...
φαντάσου, μόνο ο shrek και ο...τσίπρας μου έχουν γράψει από πάνω :( και αυτοί μάλλον είναι μαιμούδες που στέλνουν φίλοι για να χαμογελάσω...

τσίου... και μη σκέφτεσαι αρνητικά...