Επεισόδιο αγορων 1




Είχα βγει βόλτα στην αγορά… Όχι για να βρω κάτι συγκεκριμένο…

Έτσι, απλά για να χαζέψω λιγάκι. Δεν το κάνω συχνά.

Πού χρόνος για τέτοια. Και ενώ όλες οι βιτρίνες,

είχαν αρχίσει να μοιάζουν ίδιες… τα είδα!!!

Ήταν τα παπούτσια μου… Τα παπούτσια που ήθελα πάντα…

Υπάρχουν! Ήταν αυτά!!! Μπαίνω μέσα και ζητάω το 43.

Έρχεται μετά από λίγο, με σπασμένο χαμόγελο!

Με κοιτάει… και τολμάει να μου πει, ότι το

τελευταίο ζευγάρι, πουλήθηκε πριν λίγο.

Εγκεφαλικό…Έμφραγμα… Της λέω να τα αναζητήσουμε και αλλού…

Τηλεφωνεί…Ψάχνει…Ξαναψάχνει. Ελπίζει… Ελπίζω…

Ξε ελπίζω!

‘’Όχι κύριε. Δεν υπάρχουν δυστυχώς πουθενά.

Τα μόνα που έχουμε είναι σε 42 ½. Αν θέλετε να τα δοκιμάσετε…’’

Μία ηλιαχτίδα, μου φάνηκε να λάμπει, στο σκοτεινό κατάστημα…

…Μικρά!!! Μου είναι μικρά! Σηκώνομαι να κάνω λίγα βήματα,

Αλλά το ξέρω από την αρχή. Κάτω από άλλες συνθήκες,

θα τα είχα βγάλει στο δευτερόλεπτο. Πηγαίνω στον καθρέπτη. Είναι τέλεια… Τέλεια!!! Προσπαθώ να βοηθήσω την πωλήτρια,

να με πείσει ότι θα ανοίξουν. Είναι τα παπούτσια που περίμενα να βρω, σε όλη μου τη ζωή…

… Φεύγοντας απ΄ το κατάστημα, θυμήθηκα ότι στις 8:30,

έχω ραντεβού με το Στέλιο, για καφέ…








8 σχόλια:

Mar Mak είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Mar Mak είπε...

Μου φανηκε πολυλογια και το εσβησα . Αλλα δεν επρεπε ... Και ετσι λοιπον ... :

Οταν εισαι στη δουλεια πολλες ωρες εχεις διαθεση να σχολιασεις . Ελπιζω να μην σε κουραω με την πολυλογια μου ...

Τουλαχιστον εσυ το ακουσες μια φορα ... Εγω που το "δεν εχουμε στο νουμερο σας " το ακουω συνεχεια τι να πω ???

ΥΓ. Η λεκτικη επαληθευση με σκοτωνει !

panoptis είπε...

LoRy, μήπως φορας μεγάλο νούμερο, ή πολύ μικρό. Τέλος πάντων. Το περιστατικό είναι φανταστικό και θα ήθελα να το δεις αλλιώς.
(η λ.ε. δεν παει πουθενά)

Mar Mak είπε...

Eγω μαλλον βιωσα το κανονικο κειμενο και δεν ειδα το απο πισω ...

Δεν πειραζει καλη καρδια !!!!!!

:D:D:D:D

M.

ΥΓ. Συνεχιζει να με τσακιζει αλλα χαλαλι !

Despoina Chatzipavlidou είπε...

real real real .... μπράβο μπράβο μπράβο ...

Sanity Loss Era είπε...

Αν το δουμε οπως η Λορη απο πανω εχω να πω οτι σιχαινομαι απιστευτα τα ψωνια.

Αν το δουμε αλλιως δυστυχως αυτα που θελουμε δε μας ειναι παντα διαθεσιμα και ας ξερουμε οτι ειναι το ιδανικο για μας. Κριμα... Αλλα ξερεις κατι? Βγαινουν συνεχεια καινουρια καινουρια μοντελα.

panoptis είπε...

1. desapoin3ison4, :)
2. Sanity Loss Era, ναι αλλά το 43 σε αυτό, ποτέ!

Sanity Loss Era είπε...

Το ποτε φιλε μου ειναι απολυτο και σ'αυτη την ζωη τιποτε δεν ειναι απολυτο.