2η εκστρατεία...

.






..ήταν η συζήτηση με τη βάσω, που κάτι μού έκανε, μέσα μου.

ήρθε και το άρθρο... και με "έβαλε 'μπρος".

15 παιδάκια κάτω των 3 ετών (26 εχουν γίνει σήμερα)

είναι φυλακισμένα στις γυναικείες φυλακές τού κορυδαλλού...






η 1η εκστρατεία με όλα της τα μέρη, έλαβε τέλος στις 24 μαρτίου,

όταν ο γράφων, η

sally και ο karaflokotsifas, βγήκαμε από τις γυναικείες φυλακές τού

κορυδαλλού.

όχι... δεν αποφυλακιστήκαμε.

είχαμε πάει για να παραδώσουμε τα πράγματα που είχαν μαζευτεί

από τη συνάντηση εκείνου του σαββάτου στο κέντρο τής αθήνας,

από όλους μας που συμμετείχαμε σε αυτό.

πάνες, μωρομάντηλα, πούδρες, λαδάκια, σαμπουανάκια και

παιχνίδια βέβαια,

πολλά!

στη συζήτηση που κάναμε με την υπεύθυνη κοινωνική λειτουργό

των φυλακών κα.ψαράκη, βγήκαν κι άλλα...

νόμιζα, ο ρομαντικός, ότι το μέτωπο είναι απλό και...εύκολο.

έλα μωρέ... 26-27 παιδάκια είναι...

θα βρίσκουμε τρόπο να τα βοηθάμε... ναι, πώς;!



λοιπόν... έχουμε και λέμε...

η χωρητικότητα των φυλακών είναι για 120 τρόφιμους και σήμερα

υπερβαίνουν τις 560! 60 από αυτές είναι παντελώς μόνες και

άπορες!

ούτε για να πάρουν μία χλωρίνη δεν έχουν χρήματα, για να

καθαρίζουν το κελί τους.

πολλές από αυτές (τις 560), χρειάζονται ψυχολογική ή και

ψυχιατρική βοήθεια και υποστήριξη.

δύο λεπτά την εβδομάδα τους αντιστοιχούν για να επισκέπτονται

τον έναν από τους δύο ψυχιάτρους που καλύπτει το κράτος, στην

ουσία για να συνταγογραφούν κι όχι για να θεραπεύουν!


7 σελίδες με ανάγκες και προβλήματα μάζεψε η κα ψαράκη και

μας τα έδωσε.

και προχωράω...



στις 3 τού μάη, θα μαζέψουμε κι άλλα πράγματα.

οι ανάγκες, μεγάλωσαν.

εκτός από τα γνωστά για τα παιδάκια, χρειαζόμαστε και...

είδη ατομικής περιποίησης, τσιγάρα, τηλεκάρτες και...

ψυχολόγους, ψυχιάτρους, ψυχαναλυτές, ψυχοθεραπευτές για

εθελοντική


εργασία.



η 2η εκστρατεία, χρειάζεται προώθηση.

ο καθένας μπλόγκερ, ξέρει πολύ καλά, πόσο μπορεί και πώς, για

να την προβάλει από τη σελίδα του.

οι υπόλοιποι, έχουμε στόμα και λαλιά.

φίλοι υπάρχουν, συγγενείς, γνωστοί και άλλοι,

που αν τους το πούμε, μπορεί να τους χαρίσουμε την ευκαιρεία

για να προσφέρουν...

περιμένω για τη συμμετοχή σας, να με ενημερώσετε με μέιλ, στη

διεύθυνση... panoptispanoptis@gmail.com

από εκεί θα σάς πω περισσότερα για τα βήματά μας.

στα σχόλια τής ανάρτησης αυτής, παρακαλώ όσους προβάλουν το

θέμα από τις σελίδες τους, να το γράψουν, ώστε να το

γνωρίζουμε και οι υπόλοιποι.



μην ξεχνάμε ότι στις 3 μάη, θα βαπτίσουμε το νέο συλλογικό

μπλογκ που θα ασχολείται με αυτό, και με άλλα θέματα.












.

76 σχόλια:

rip1708 είπε...

εκανα Update το blog μου
μονο κοιτα την φωτογραφια που εβαλα να μου πεις αν σου αρεσει και αν πιστευεις οτι ταιριαζει με το θεμα
καλη δευτερη αρχη
εδω γυρω θα ειμαι
μιλαμε

Despoina Chatzipavlidou είπε...

έβαλα μπάνερ στην σελίδα μου

μπράβο για την συνέχεια της προσπάθειας...:)

Black Diamond είπε...

Υπάρχω.

Daria είπε...

Καλημέρα φίλε,
δεν ξέρω πως να το βάλω σαν μπάνερ και έβαλα ολόκληρο το κείμενό σου. Αν μου πεις πως γίνεται θα το κάνω έτσι.
Φιλιά

Pastaflora είπε...

ένα μπάνερ παρακαλώ. Επειγόντως! καθότι είμαι άσχετη από αυτά τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλησπερα καλή βδομάδα
και δύναμη να έχουμε, για να
συνεχίσουμε πιο δυναμικά
καλέ μου φίλε.

Η αλήθεια ειναι πως μας εχεις
οργανώσει για τα καλά.
Χαίρομαι ιδιαίτερα όταν βλέπω ανταπόκριση από τους φίλους,
να προωθήσουν και να βοηθήσουν μια τέτοια πρωτοβουλία.

Σίγουρα με τέτοια στήριξη θα καταφέρουμε (όλοι μαζί) να κάνουμε
κάτι καλό

Σ ευχαριστώ πολύ που μου δίνεις την δυνατότητα με αυτή σου την πρωτοβουλία, να κάνω κάτι θετικό για τον συνάνθρωπο

Ευχαριστώ πολύ και όλους όσους με τον ένα η άλλο τρόπο βοήθησαν και βοηθούν προς αυτή τη κατεύθυνση

καλή βδομάδα σε όλους

κοστυφοφιλώ σας

τσίου!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Φτου!!!!
Πάλι ψεύδισε ο κότσυφας

κοτσυφοφιλώ σας

χαχαχαχααα

panoptis είπε...

rip1708...

...σου είπα φαντάζομαι την άποψή μου!)
ευχαριστώ.

panoptis είπε...

desapoin3ison4...

...το είδα. σού πάει :)

panoptis είπε...

Black Diamond...

...αγγελένια μου, πού χάθηκες;
να σαι καλά και να υπάρχεις...

panoptis είπε...

daria pavlovna...

...κάνουμε τίποτε; ή θα χρειαστούν ιδιαίτερα;;;

:))))

panoptis είπε...

pastaflora...

...θβ καλεί πφ.θβ καλεί πφ...
δες στα εισερχόμενά σου.....

panoptis είπε...

καραφλοκοτσυφάκο μου...

...προχωράει η παρέα και μέρα τη μέρα πιστεύω να μεγαλώσει κι άλλο.
έχουμε πολλά να κάνουμε.....
ααα, μην ξεχνάμε και το πάρτυ ε;;;

(αν σου χρειάζεται φωτο για το μπάνερ σου, για μπες στου don psychote, ίσως σού αρέσει αυτή που έχει βάλει)

τσίου φίλε μου...
να σαι καλά...........

Sally Finkenstein είπε...

Καλή εβδομάδα Πανόπτη!
Ετοιμο!
Διαδίδω και θα τα πούμε!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλημέρα και καλή διάθεση

Δανείστηκα κι εγω την φωτογραφία
που δανείστηκες απο την rip1708
που δεν ξέρω απο που την δανείστηκε χαχαχαχα
Άλλαξα και το μπάνερ μου
βάζοντας το φρέσκο σου ποστ
Όλα καλά
Δες και πες μου

ΥΓ.Η ανάρτησή σου αυτή ειναι πολύ κατατοπιστική φίλε μου και βάζει στο νόημα και αυτούς που δεν είχαν ασχοληθεί με την πρώτη εκστρατεία

M είπε...

Έβαλα banner...

ceralex είπε...

Καλησπέρα πανόπτη!

Έβαλα και γω banner στη σελίδα.
Άλλο ένα μεγάλο μπράβο και συνεχίζουμε!!
να είσαι καλα!

Mar Mak είπε...

Κι εγω το κειμενο εχω βαλει ...

:)

Μ.

panoptis είπε...

Sally Finkenstein...

καλησπέρα.
διαδίδουμε, χαμογελάμε και συνεχίζουμε :)

panoptis είπε...

καλησπέρα κότσυφα...

...είναι πολύ καλό το μπάνερ που έβαλες.
πράγματι πολύ καλή η φωτογραφία τής rip1708 και καλά κάναμε που την "κλέψαμε".

τρέχω και δε φτάνω αυτές τις μέρες.......

τσίου.

panoptis είπε...

m...

...είδα :)

panoptis είπε...

ceralex...

...μπράβο σε όλους όσους Είναι.
δεν είναι κι εύκολο.

ελπίζω με τη βοήθεια των μπάνερ και με αναρτήσεις που ίσως έλθουν, να πάει και καλλίτερα.

καλησπέρα :)

panoptis είπε...

LoRy...

...καλησπέρα :)

είδα και το κείμενο, και τα βιντεάκια σου :)

καλή συνέχεια.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Δεν ξέρω βρε παιδάκι μου πως να μεταφέρω στη δική μου σελίδα κάποα ανάρτηση, σήμερα συναντηθήκαμε με την Κατερίνα και την MAUVE και η τελευταία ανέλαβε να ψωνίσει και να τα μεταφέρει στην Αθήνα αφού θα έρθει.Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να μας ενημερώνεις αν χρειάζεται κάτι.Ευχαριστούμε.

panoptis είπε...

αχτίδα...

εννοείς, δεν γνωρίζεις πώς;;
αν ναι, πες το μου, να σε κατατοπίσω.

τι άλλο άραγε είπατε;
εδω κάτω, φυσσάει δυτικός άνεμος, και επιρεάζει προς μοναξιές:)
(αστιεύομαι)

λυπήσου με τον φουκαρά. ξέρεις, και νηστεύω και διαιτεύω. και εσύ μου πετάς στη σελίδα σου, αυτά τα ξεγυρισμένα... άντε μη πω...
(πάλι αστιεύομαι)

καλό βράδυ....
να στε καλά.......

Giorgos Varvakis είπε...

Έβαλα φωτογραφία με παραπομπή στο blog σου. Καλημέρα καλή συνέχεια!!

Sally Finkenstein είπε...

Ευχαριστούμε για τα animation των links!!!

Eίσαι απίθανος!
Καλημέρα!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Κι εγώ τώρα το είδα
το άκουσα που το είπες
στην Sally χαχαχαχα

πολύ καλό

τσίου!!!

Sally Finkenstein είπε...

Κότσιφα ζηλιααάρη!
νια νια νια νια νιααααα!
:P

Surrealist είπε...

Υπάρχει link και από μένα...

Καλη συνέχεια, όλα καλά όπως την πρώτη φορά και πιο καλά ακόμα τώρα και έπεται και συνέχεια!!

Μπράβο, συγνώμη που άργησα λίγο το link, ψαχνόμουν να το κάνω καλό και εντυπωσιακό,αλλά και έτσι είναι οκ, εξάλλου το σημαντικό είναι να διαδοθεί και δια του λόγου!!

Καλό βράδυ, ευχαριστώ!!

Side21 είπε...

Θα προσπαθήσω να βρεθώ στη συνάντηση ...
Διαφορετικά θα πρέπει να βρώ τρόπο να συμμετάσχω απο μακρυά !!!
Θα επικοινωνήσουμε ...
Καλή σου μέρα ...

Dee Dee είπε...

Πανοπτη μου

κλεβω κι εγω τη φωτογραφια και θα βαλω καινουριο link για την προσπαθεια αυτη. Βγηκαμε με την αχτιδα και την Μωβουλα (οπως σου εγραψε παραπανω και η αχτιδα) και θα μαζευτουν πολλα πραγματακια να πατε. Μακαρι να ημασταν κατω να μπορουσαμε να παμε εμεις αυτη τη φορα για να σας ξεκουρασουμε λιγο. Εδωσα το τηλεφωνο σου στην Μωβ και θα σε παρει για να κανονισετε να βρεθειτε.

Κι εγω σε διαιατα ειμαι και οταν βρεθηκαμε για καφε η αχτιδα εφερε ενα βουνο νηστισιμα μεθυσμενα....καταλαβαινεις τι τραβαω ε; ε; ε;

Πολυ καλη σου μερα!!!

dyosmaraki είπε...

Καλησπέρα Panopti

Συγχαρητήρια για αυτή τη πρωτοβουλία. Σε κάτι τέτοιες στιγμές συνειδητοποιούμε πως υπάρχουν ακόμη άνθρωποι στον κόσμο.

Ανάρτησα banner με παραπομπή στο blog σου.

Καλό βράδυ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλησπέρα φίλε μου
όλα καλά!!!

τσίου!!!!

panoptis είπε...

γειά σου φίλε γιώργο...

...δευτέρωσε η σάμος.
σε ευχαριστώ για την παρουσία σου, και θα χαρώ να δω μειλ σου για συμμετοχή σου στην εκστρατεία.

να σαι καλά.

panoptis είπε...

Sally Finkenstein...

...απ΄ ότι κατάλαβα σού άρεσαν. ε;

panoptis είπε...

κότσυφα...

...Κότσιφα ζηλιααάρη!
νια νια νια νια νιααααα!
:P

χαχαχαχαχαχαχα

panoptis είπε...

Surrealist...

...χτυπάς κέντρο τού στόχου.
αυτά ακριβώς λέω τελευταία.
ευχαριστώ για το λινκ.
έχουμε χρόνο και για περισσότερα!)

panoptis είπε...

Side21...

...η περίπτωση να είσαι εδώ μού δίνει χαρά. αλήθεια...
θέλω να δεις, τι ομαδικό μπορούμε να κάνουμε για το θέμα που λες στη σελίδα σου.
δεν είναι αστείο.

καλή εβδομάδα. α...λίγο πιο πάνω, μας γράφει ένας ακόμα φίλος από σάμο, ο γιώργος. λες να γνωριζόσαστε;;;

panoptis είπε...

Dee Dee...

...δεν έχω λόγια...
το λιγότερο που σκέφτηκα, είναι η αφιέρωσή μου για την καλή εβδομάδα.

μικρό δείγμα φιλίας και εκτίμησης.
μικρό δείγμα και από το πάρτυ τού ιουνίου...
(θα είστε ε;;;)

panoptis είπε...

dyosmaraki...

υπάρχουν άνθρωποι και παραυπάρχουν.
και είναι δίπλα μας. δίπλα μου.

θα χαρώ να δω και δικό σου μειλ για συμμετοχή.

καλή εβδομάδα.....

panoptis είπε...

όλα καλά φίλε μου.
καλή εβδομάδα να χουμε όλοι.
καλή μεγάλη εβδομάδα...

τσίουυυυυυυυυυυυ.....

parathuraki είπε...

ΟΚ! Το έβαλα κι εγώ! Συγχαριτήρια, παιδιά! Οταν γυρίσω Ελλάδα θα στείλω mail να μου πείτε πως μπορώ να βοηθήσω πιο πρακτικά.

panoptis είπε...

parathuraki...

πότε με το καλό; (η επιστοφή)

να σαι καλά και σε ευχαριστώ για το μπάνερ...
περιμένω μέιλ σου για λεπτομέρειες τού ενδιαφέροντός σου!)

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα! Έκανα link και στο δικό μου blog. Βρίσκω πολύ σπουδαίο αυτό που κάνετε και θα ήθελα να συμμετάσχω

panoptis είπε...

δήμητρα...

...καλώς ήρθες καταρχήν.
για συμμετοχή σου στην εκστρατεία, όπως γράφω και στις αναρτήσεις θα ήθελα να μου στείλεις μειλ, ωστε να σε ενημερώσω για τις ενέργειές μας.
είναι και μια τυπική διαδικασία, που κρατά όσο μπορει μεκρυά τους περίεργους.
θα χαρώ να δω σύντομα μήνυμά σου.

σε ευχαριστώ, και καλό πάσχα :)

Χαζό Κορίτσι είπε...

ekana anartisi tis extratias sto blog mou...distixos den mporo na boithiso praktika logo topou diamonis

Katerina ante portas είπε...

Δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερη εκστρατεία εντός Πάσχα!
Θα μπορούσα να έχω των κώδικα του banner;

Καλή Ανάσταση για όλους και καλό Πάσχα!

ria είπε...

και εγώ το ανέβασα στις σκέψεις
το είδα από την πασταφλώρα και μου έδωσε την άδεια
θα επικοινωνήσω μαζί σου για τις λεπτομέρειες

καλή ανάσταση

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εγώ δανείστηκα τη φωτο του karaflokotsifakou, που είχε από άλλους κι' εκείνος δανειστεί.
Εδώ όμως δε μετράνε η πρωτιές, αλλά το έργο

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

Αυτές είNαι ΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΨΥΧΩΝ ΤΕ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΩΝ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

mediabiz είπε...

Ο Χριστός Ανέστη
Τελικά .
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ.
ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΜΠΑΝΕΡ.

ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΩ POST ΚΑΙ ΕΜΑΙΛ ΛΙΝΚ ΣΤΑ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΑ ΜΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη.

Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία-προσπάθεια.

Στην διάθεση σας για οποιαδήποτε βοήθεια.

Στέλιος είπε...

Αν και το πήρα αργά είδηση, ωστόσο σου έστειλα μέηλ και κάνω σήμερα λινκ στην ανάρτησή σου.

Balidor είπε...

έκανα κι εγώ το καθήκον μου :)

hnioxos είπε...

Καλημέρα! Έβαλα κι εγώ μπάνερ στη σελίδα μου! :))

panoptis είπε...

Sylvie...

...με τη δύναμη τής γραφής μας και τη δυνατότητα τής επικοινωνίας αυτού τού θαυμαστού μέσου, δεν βρίσκεσαι μακρυά μας.
είναι μεγάλη βοήθεια η προώθηση τού θέματος και θα φανεί στο μέλλον.
περιμένω μειλ σου :)

panoptis είπε...

Katerina ante portas...

...καλώς ήλθες αγαπητή.
ανάρτηση μπάνερ μπορείς να κάνεις και χωρίς κωδικούς και συγκαταθέσεις μου.
η προώθηση είναι το καλλίτερο μέσο προβολής, οπότε ευπρόσδεκτη οποιασδήποτε μορφής αναφορά από φίλους μπλόγκερς.
θα με ευχαριστούσε πολύ η συμμετοχή σου, στέλνοντάς μου ενα μειλ.
να σαι καλά.

panoptis είπε...

ria...

...πασταφλορα είπες...
δίδυμοι παιδάκι μου...τι περιμένεις :)))))

panoptis είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ...

χρόνια πολκλά, χριστός ανέστη...
μειλ;;;

:)

panoptis είπε...

mediabiz...

...να σαι καλά. πήρες φόρα μου φαίνεται :)))

περιμένω και δικό σου μειλ για συμμετοχή :)

panoptis είπε...

anemologites.com...

...ευχαριστούμε πολύ.
αυτό που φυσικά χρειάζεται είναι η προώθηση και η προώθηση.

ε, και λίγη προώθηση ακόμη δε βλάπτει.

χρόνια πολλά :)

panoptis είπε...

Σ.Μ....

...


:)

panoptis είπε...

Balidor...

... αν και νομίζω ότι το καθήκον σου θα το κάνεις σύντομα, αλλά σε κάποιο στρατόπεδο :)
σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου και για τη συμπαράσταση.
ελπίζω να τα πούμε το σάββατο

:)

panoptis είπε...

hnioxos...

...καλώς ήλθες :)
ελπίζω και στη συμμετοχή σου στέλνοντας ενα μειλ :)

Unknown είπε...

elpizo to post pou ekana kai ego sto diko mou blog na voitheisei....

manetarius είπε...

Καλημέρα
Έβαλα μπανεράκι!
Περιμένω να μου απαντήσεις στο mail μου :)

panoptis είπε...

Netel...

...φυσικά και θα βοηθιήσει...
καλώς όρισες :)

καλή συνέχεια να χουμε και καλό μήνα.

panoptis είπε...

mane-tarious...

...όπως θα είδες, έχεις απάντηση στο μειλ σου :)
ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου και καλό σου μήνα.

Ανώνυμος είπε...

Θελω να παρω μερος στη προσπαθεια ,δεν ξερω ακομη να προωθω κειμενα πρεπει να με βοηθησει το νατασσακι

sou lou είπε...

θα πω και γω ενα μεγαλο και ειλικρινες μπραβο νοιωθοντας παραλληλα πολυ μικρος που δεν κανω κατι και γω

Unknown είπε...

ΕΥΓΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ,ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ,ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ, ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ

panoptis είπε...

ανώνυμε...

...ελπίζω στη βοήθεια τού νατασσακίου (το γνωστό;) και εύχομαι σύντομα να σε έχουμε κοντά μας.

panoptis είπε...

pen8imo_skyli...

...κάνε...

η αίσθηση είναι μοναδική :)

panoptis είπε...

aegian blue...

...καλησπέρα και ευχαριστούμε για τα λόγια σου.
ελπίζω και για την ενεργή συμμετοχή σου.
ο τρόπος, απλός. στέλνεις ένα μέιλ και ξεκινάμε...

Squeaky είπε...

Πανόπτη γειά σου!
Θα προσπαθήσω κι εγώ να συμμετάσχω όπως μπορώ, στην επόμενη κίνηση. Σου΄χω στείλει mail εδώ και μερικές μέρες, αλλά δεν ξέρω άν το έλαβες τελικά, γιατί δεν είχα κάποια απάντηση. Θα επανέλθω...

panoptis είπε...

trip...

...επειδή δεν είμαι σίγουρος ότι έλαβα το μειλ σου, σε παρακαλώ να μου ξαναστείλεις ένα μήνυμα και να μου γράφεις το user όνομά σου για να καταλάβω ότι είσαι εσύ.

έψαξα στε εισερχόμενά μου, και δεν βρήκα μήνυμα στο οποίο να μην έχω απαντήσει.

ευχαριστώ εκ των προτέρων για την υπομονή και επιμονή σου :)