είμαι...

.














.

15 σχόλια:

panoptis είπε...

είσαι;

panoptis είπε...

τι είσαι δηλαδή...

ομορφούλη είσαι;;;

γιατί εγώ τι είμαι;;;
ε;;;

γατουλινάκι είπε...

ναι είμαι ομορφούλη.....

κι εσύ!!!

:)

ποιοςμιλαει είπε...

ιιιιιιιιιιιιι

ή

ηηηηηηηηηηηηη

desapoin3ison4 είπε...

ζηλεύεις τα μάτια της πανόπτη :))))

μα που την βρήκες αυτή τη φωτό ;;;;;;

γλυκούλι γλυκούλι

karaflokotsifas είπε...

Είσαι γάτα????????

κουαξ κουαξ!!!


τσίου???

Theogr ο κηπουρός είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Theogr ο κηπουρός είπε...

Και άλλος με επαλήθευση. Οι γάτες τρώνε μανιτάρια; Οι βάτραχοι πίνουν κρασί. Με μπερδέψατε αγαπητέ. Πάντως μαζεύτηκαν αρκετά πράγματα. Καλημέρα.

Surrealist είπε...

Μια χαρά όλα :}}}} η ιστορία έχει αναρτηθεί

παρακαλώ

και ευχαριστώ

καλό βράδυ!!!!

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Μια καλησπερα στον Πανοπτης ! Φοβερο γατι χεχε

Χαρά είπε...

πανέμορφο! σκέτη γλύκα!

Sally Finkenstein είπε...

Αν είσαι, τότε πες μου τι κατάλαβες!

Νίκος Κ. είπε...

φιλοσοφημένο θα έλεγα..

manetarius είπε...

Άχου τοοοοο... τι καλόοοοο...!

panoptis είπε...

ανάρτηση τέλος....
γειά σου γατάκι.......

:)