ο κύκλος

.








(σκληρός ο κύκλος της ζωής... αλλά ό,τι δώσεις θα πάρεις)






.

27 σχόλια:

panoptis είπε...

ευχαριστώ την αλ που μού το έστειλε.

και τον κ. για το ευχαριστώ του στο λινκ για το πέραμα.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Πετυχημένο το βίντεο Πανοπτη μου
Επρεπε να το βαλω στην τελευταια
μου αναρτιση
Νομιζω οτι έχουμε
τις ίδιες ανησυχίες φίλε μου
τελικά

πολλά κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!!

s_k είπε...

δεν του αξιζε τετοιο τελος.οι ελληναρες ζουν και βασιλευουν.

manetarius είπε...

Απίθανο!!!
Μόνο που δεν είναι τόσο άμεση η επιστροφή και μέχρι να το καταλάβουμε..μάλλον θα την πληρώσουν τα παιδιά μας!

rip1708 είπε...

αχ..κριμα να το σκεφτεσαι αυτο..δεν δινεις οτι παιρνεις..καλυτερα να δινεις ομορφα και ας εχεις παρει ασχημα..αλλιως η σκυταλη του μισους διαιωνιζεται..εχεις δει το pay it forward?

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Οχι πάντα, αλλά τελικά μετράει η καλοπροαίρετη προσφορά...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

panoptis είπε...

κότσυφα...

...κι εγώ έτσι νομίζω.
λύσεις πότε θα δώσουμε;;;

panoptis είπε...

fuzzyburlesque...

...για όλους υπάρχει το σωστό δυστύχημα :)

(η σωστή πληρωμή)

panoptis είπε...

μανιταράκι...

...αυτό!!!

panoptis είπε...

rip1708...

...μα, αυτός δε δίνει καλό...και οι παρόμοιοι μακάρι να παίρνουν τα ίδια για αμοιβή:)
(δες ξανά το βιντεάκι)

panoptis είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ...

...γλαρένια νεοφιλενάδα μου, καλές προσφορές κάνουν οι καλοί άνθρωποι...αυτός στο βίντεο, μόνο καλή πράξη δεν κάνει...κι όπως λέει ο fuzzy, αν του αξίζει αυτό, τότε τι αξίζει στους διάφορους ελληνάρες που άντε να μην πω τι κάνουν...

Skouliki είπε...

χαχχα καλα λεει το βιντεο μην κανεις μαλακιες διοτι εσυ θα τα λουστεις

Rodia είπε...

σούπερ! :)

panoptis είπε...

σκουλικάκι...

...αι μαλακίαι πλερωτέαι επί τη εμφανίση.

panoptis είπε...

ροδιά...

...εγώ σούπερ με το βίντεο κι εσύ με τις λέξεις και τις ιστορίες σου...

Αρχισυντάκτης είπε...

καλό καλοκαίρι.

ραντεβού το σεπτέμβρη.

KitsosMitsos είπε...

Τραβηγμένο μεν, δεν απέχει πολύ από τις επιπτώσεις των πράξεών μας...

rip1708 είπε...

εχεις δικιο δεν ειχα δει το βιντεακι γιατι ημουν στην δουλεια και δεν ανοιγε..τωρα ομως που το ειδα στεναχωρεθηκε..
τον καημενο.. :(
(επιμενω στο αρχικο μου σχολιο)

Squeaky είπε...

"Όλα εδώ πληρώνονται", έτσι δε λένε?
(Άν και δυστυχώς τις περισσότερες φορές την πληρώνουν μαζί και άσχετοι "αθώοι").
:(

Side21 είπε...

Το θέμα είναι ...
ότι μερικές φορές
η επιστροφή αργεί ...
Και θα είναι πιο επώδυνη για όλους
"δικαίους και αδίκους" !!!
Την καλησπέρα μου ...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Από τον Σεπτέμβρη θα κάτσουμε
να βάλουμε τους στόχους μας
φίλε μου καλέ!!!!

ΤΣΊΟΥ!!!!!!

panoptis είπε...

αρχισυντάκτη, όπως σου είπα και στο δικό μας μπλογκ, σού πάει πολύ το νεο σου αβαταρ. και μπρ΄;αβο στο μανιταράκι που σου το έφτιαξε...

panoptis είπε...

κιτσομιτσο, δες και την ανάρτηση με τα ζωάκια στην κίνα και μετά πες μου τι είναι τραβηγμένο...

panoptis είπε...

rip1708, έχω αρχήσει και γίνομαι φανατικός και ίσως και λίγο γραφικός...
πάντως δεν μιλάω για τιμωρία.
μιλάω για πληρωμή και παραδειγματισμό :)

panoptis είπε...

trip, όχι άλλοι αθώοι στο καζάνι.
αλατάκι, πιπεράκι και τη σάρα μάρα και κακό συναπάντημα της κοινωνίας μας (παγκοσμίως) να τους ρίξουμε όλους μέσα, μπας και δούμε και καμμία άσπρη μέρα...

άκουσα ότι οι κινέζοι για λόγους ασφάλειάς τους, τις μέρες των αγώνων, θα ελέγχουν τις δημοσιογραφικές συνδέσεις ιντερνετ όλων των χωρών και θα κόβουν αυτά που νομίζουν ότι τους βλάπτουν (τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει)

κι έχεις και την δοε να τους χαυδεύει.......


γι αυτό σου λέω... βους στην καζάνα.....

panoptis είπε...

side21, έτσι είναι δυστυχώς.

panoptis είπε...

κοτσυφάκο μου, έκανα ανάρτηση με τα ζωάκια...

φίλε μου... δεν είμαι απόλυτα σίγουρος για τη διάθεση που έχω σε σχέση με τους στόχους...
βλέπω γύρω μου ρε φίλε και τα παίρνω άσχημα... γίνομαι πυρ και μαννία και σκέφτομαι ακραίες απαντήσεις... ο καθένας μας πρέπει να κοιτάει σοβαρά και συλλογικά τις θέσεις του...κι εγώ αυτή τη στιγμή είμαι απίστευτα θυμωμένος με όλα αυτά που βλέπω...


λες να βοηθήσουν οι διακοπές
χαχαχαχαχαχα