antapokrisis ston fuzzyburlesque...

10 σχόλια:

s_k είπε...

τι αρμονικη ανταποκριση...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Eτσι πανόπτη μου....δυναμικά
και χειρόγραφα χαχαχα

Να μας ζήσει το βαφτιστήρι μου
ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑ ΝΟΝΟΣ

Τσίου!!!

ε είπε...

να σας ζησει το νεο μπλογκ.
ωραιο χειρογραφο
:)

faraona είπε...

Μεγεια και χαρα για το καινουργιο ονομα!
ωραιος γραφικος χαρακτηρας



φιλια

manetarius είπε...

Το χειρόγραφο ωραίο και το χέρι...ετοιμοπόλεμο! Γιατί τη μούτζα όλοι τη χρειαζόμαστε!

panoptis είπε...

fuzzyburlesque...

...anarmostos...alla η ανταπόκριση, ανταπόκριση :)

panoptis είπε...

karaflokotsifas...

...κότσυφα, καλέ μου φίλε...
αρχίζω τις ενέργειες για το στήσιμο του νέου μπλόγκ μας.......άμεσα!
τιμή μου που σας έχω πλάι μου :)

panoptis είπε...

ε...

...ε-σιοδοξώ να πλεύσει σε κοντινές όχθες, ώστε να επιβιβασθούν όλοι οι καλοί :)

panoptis είπε...

faraona...

...όσο για το γραφικό χαρακτήρα...
κοσμία με το ζόρι. με πολύ πολύ πολύ ζόρι.

εσείς εκεί έχεται τον αέρα. εγώ το παλεύω...

φιλιά πολλά...

panoptis είπε...

manetarius...

...κόπυ από τα παραπάνω.....
μιλάτε κι εσείς, που έχεται την ωραία γραφή και τον αέρα...στο τσεπάκι.
άντε από δώ...
είδα το δικό σου...
μέχρι και το χέρι του δημιουργού, έβαλες..
εγώ τι έβαλα; μια μούτζα έβαλα και πολύ ήταν...

καλό βράδυ...............
και σε σένα πολλά φιλιά.
και όνειρα γλυκά.