.








είπα ευχαριστώ;



.

28 σχόλια:

panoptis είπε...

είπα...

πες ρε και συ κανα θανκς, κι ας πεσει χαμω.

M είπε...

Είπες! Εγώ δεν είπα - το λέω τώρα - ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Sally Finkenstein είπε...

Eίπες, είπες,
κι εγώ ευχαριστώ όμως!

και για την κάλπη με αφιέρωση, ευχαριστώ!
LOL!

Ξέρεις τι ψήφισα έτσι?
Αλλά από σήμερα το ελέγχω, λέω...

Από Μηχανής Θεός είπε...

Μα εγώ σε ευχαριστώ!!
Τι;;; Εσύ με ευχαριστείς περισσότερο;; Χα!
Εσύ το είπες πρώτος;;;

Είναι ωραίες οι ευχαριστίες, μα ελαφρώς παρεξηγημένες στον τόπο μας. Γι'αυτό ας γίνονται έμπρακτα και λειτουργικά.., όπως ήδη επιχειρείται!

Να'σαι καλά, καλημέρα!

ceralex είπε...

Είπα...Είπες...

Θα ξαναπώ άλλο ένα και σε όλους όσους ήταν εκει!

Καλή μας συνέχεια.

Pastaflora είπε...

Μια καλημέρα κι από μένα. Και καλή συνέχεια!

Daria είπε...

Είπες βρε... πως δεν είπες.
Κι εγώ σ' ευχαριστώ. Για την ιδέα, για την πρωτοβουλία και για την οργάνωση του χθεσινού, που ήταν πολύ καλό.

Surrealist είπε...

Ευχαριστώ!

Επέτρεψέ μου
νομίζω μου επιτρέπεις

να ευχαριστήσω και όσους - όσες, σ΄ευχαρίστησαν :}

για όλους μας που είμασταν εκεί...

ΤΕΛΕΙΑ!!

Επίσης να μας αφιερώσω σε όλους μας

που επικοινωνούμε

αγνά και φιλικά

και που επιθυμούμε να συμβαίνει

κάτι αγαπημένο (απόσπασμα) από Μπέκετ

"αυτό το καλό που τα μάτια καλοείδαν
αυτό το καλό
...
το καλό ξανάρχεται καλύτερο"

ΧΩΡΙΣ ΕΙΚΟΝΙΚΟΤΗΤΕΣ.

Την καλησπέρα μου, και πάλι ευχαριστώ :}!

Mar Mak είπε...

Ευχαριστωωωωωωωωωωω για ολαααααααααααααααα :):):):)

Αντε παλι με τη λεξικη επαληθευση ! !)

Ηταν ομορφα ! Δεν ξερω αν θα το ξανακανουμε αλλα ηταν ομορφα

:):):):)


M.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Eγω σ ευχαριστώ φίλε μου!!!

Σας ευχαριστώ όλους σας
και ζητώ συγνώμη που δεν
μπόρεσα να είμαι στο
ραντεβού ... αλλά...

Και πάλι ενα μεγάλο ευχαριστώωωω


κοτσυφοφιλώ σας


τσίου!!!


ΥΓ. και σε μένα φίλε άρχισαν οι...
"επιθέσεις" βάζω κι εγώ επαλήθευση...

Don Psychote- Δ.Ψ είπε...

εκ βαθέων, F-χαριστώ!

Despoina Chatzipavlidou είπε...

εγώ θα πω συγνώμη στην sally και την pastaflora που δεν τις χαιρέτισα φεύγοντας...

τώρα να πω και ευχαριστώ... εντάξει να πω ένα αλλά μόνο ένα γιατί μου χτυπάει κουδούνι η Αλιφέρη !

Sally Finkenstein είπε...

Eίμαστε λίγο σαστισμένοι όλοι στην αρχή Des και αυτά δεν είναι παρεξηγήσιμα. Κατάλαβα ότι δεν είχες πολύ χρόνο...
Αυτό το μόνο κρίμα, που δεν μιλήσαμε αρκετά.
Αλλά νόμιζα πως χαιρέτησες.
Εγώ σε χαιρέτησα?

Γειά σου πανόπτη!
(μια που πέρασα!)

panoptis είπε...

m...

...παρακαλώ.
α, περιμένω ενημέρωση για τα τεχνικά ζητήματα που λέγαμε.
χαίρομαι που είδα πίσω από τις ηλιοφλαλμοδιόπτρες σου.

καλή εβδομάδα...

panoptis είπε...

Sally Finkenstein...

λές...κάνεις;;;

αν πάντως έλεγχος σημαίνει και λιγότερα σχόλια στα ποστ μου, τότε να το ξαναδούμε το θέμα, εεε;;

panoptis είπε...

Από Μηχανής Θεός...

...είδες που από τύχη μπορείς να βρεις ανθρώπους που πραγματικά μπορείς να τους δεις στα μάτια και να χαμογελάσεις;

ναι, φίλε.προχωράμε έμπρακτα.
η πρώτη μάλιστα πράξη, τέλειωσε με απόλυτη επιτυχία.

καλή εβδομάδα να χουμε.

panoptis είπε...

ceralex...

...όπως τα λες, ακριβώς.


είδα πως γνώρισες έναν πολύ καλό μου φίλο.χαίρομαι πολύ.

panoptis είπε...

pastaflora...

...έχουμε πολλά για να πούμε και να κάνουμε. επιστρέφω απ έξω και συνεχίζουμε....

panoptis είπε...

Daria Pavlovna...

...:)

panoptis είπε...

Surrealist...

...πέρα από την απίστευτη κούραση που έννιωσα μετά...
ναι, προχωράμε για καλλίτερα.

να σαι καλά στέβη μου :))

panoptis είπε...

LoRy...

ακόμα δεν αρχίσαμε και άρχισες;;;

είπαμε να κάνουμε ή δεν είπαμε;;;

(για τη λεκτική επαλήθευση: δε γίνεται χωρίς αυτήν. σε κάθε ποστ είχα επισκέψεις από υιούς. σκέψου ότι κι εγώ σε κάθε απάντηση νευριάζω, αλλά.....)

panoptis είπε...

φίλε κότσυφα...

...σου γράφω αφού έχεις πλέον εξιλεωθεί σήμερα το πρωί για την προχθεσινή σου απουσία, και με το παραπάνω.

τσίου και να σαι καλά...

panoptis είπε...

don...

...είσαι x-αιρετικός ;)

panoptis είπε...

desapoin3ison4...

...πάντα με την προσγείωση στο στόμα.
όμως δεν έχεις κι άδικο...
ένα τελευταίο θα πω και τέλος!

θανκς...

(αυτό ζήτησα, αλλά κανείς δεν το είπε)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Δεν μας λέτε τι είδατε, πήρες διευθύνσεις για μένα;

panoptis είπε...

αχτίδα...

...έχω νέα εννοείται, αλλά έχω τόσα να κάνω που θέλω να μου δώσεις λίγο χρόνο.
για να ξεκουραστώ και θα επιστρέψω προς ενημέρωση όλων.

panoptis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ζητώ συγνώμη που σε πίεσα, θα περιμένω νέα, ευχαριστώ!